7 paź 2011

Project autumn No.2 Rome - jesienna stylizacja z Fontanną di Trevi


Dziś No. 2 jesiennego projektu modowo - podróżniczego "Project autumn". Z mojej przepadzitej szafy wydobyłam niedawno poncho z grubej wełny, które dostałam w prezencie od mojej koleżanki z Rzymu. Do tej pory nie miałam okazji go założyć, bo do niczego mi nie pasował. Jednak w tym sezonie prawie we wszystkich sklepach widzę podobne i w końcu mnie olśniło. Mam nadzieję, że stylizacja i jesienne pejzaże się wam spodobają. 












Stylizacja:
poncho: Pamiątka z Rzymu
t-shirt: Tally Weijl
spódniczka: Tally Weijl
kozaki: Clara Barson
torba: David Jones Paris
kolczyki: SIX
wisiorek: vintage


 A już jutro pierwsza część wspomnień z cudownego Rzymu !


Fontanna di Trevi w Rzymie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz