2 paź 2011

Project autumn No.1 Paris - jesienna stylizacja z Paryżem w tle...


Po wczorajszym cudownym spacerze nad Jeziorem Poraj spadające, kolorowe liście zainspirowały mnie do stworzenia kilku stylizacji w kolorach jesieni. Całość nazwałam "Projekt jesień - project autumn", a dzisiaj przedstawiam pierwszy zestaw. Kto by pomyślał, że zakocham się w tym berecie od pierwszego wejrzenia ! 









Stylizacja:
beret: Orsay
t-shirt: Tally Weijl
spódniczka: Tally Weijl
kozaki: Parfois
apaszka: Tally Wejil
torba: David Jones Paris
kolczyki: hand made drewno oliwkowe Chorwacja
bransoletka: Yves Rocher

Zawsze podobały mi się stroje paryskich artystów, dla których czerwony beret był nieodłącznym elementem wizerunku. Mój beret choć brązowy, to idealnie pasuje do koloru moich oczu no i włosów.





A skoro dzisiaj zainspirował mnie Paryż to oznacza, że najwyższy czas trochę powspominać podróże - już jutro Paryż jakiego nie znacie :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz