14 paź 2011

Power Power ! ZakoPower !


Wczorajszy wieczór spędziłam bardzo miło ze znajomymi, w nowym - starym klubie studenckim Gdziekolwiek! Dawniej nazywał się on Remedium, Antidotum, Konkurencja i Soho ;p Właściwie co roku zmieniał swoją nazwę, ze względu na opinie jakie o nim krążyły. Muszę przyznać, że to co teraz jest w klubie bardzo mi odpowiada ;] Przede wszystkim fantastyczny koncert Zakopower na wielkie otwarcie! 
Sebastian Karpiel - Bułecka jest bardzo bardzo przystojny ;p nawet z końca sali ;p







Wnętrze klubu pięknie odnowiono, jest jakby więcej przestrzeni! ;] Ale to co mnie interesowało najbardziej to obsługa baru - dla której wielkie brawa! Chłopaki i dziewczyny robili wszystko co trzeba, żeby przy barze było równie dużo ludzi co pod sceną ;p Nawet jeden próbował trochę barmaństwa "flair" rzucając kostkami lodu i cytryną ;p Mnie się podobało, głównie dlatego, że wprowadzono zakaz palenia w klubach, dzięki czemu było czym oddychać i nie musiałam prać ciuchów po powrocie ;] 

Szczerze polecam klub Gdziekolwiek - naprawdę zmieniło się na lepsze! I przede wszystkim zachęcam studentów, bo na koncercie średnia wieku wynosiła 35+ ;p A w końcu to ma być klub studencki! 

Na koncert założyłam moją ulubioną błyszczącą bluzkę, długie błyszczące kolczyki i wygodne jeansy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz