27 wrz 2011

Wild interior design ! - dzikie mieszkanie to lubię!


Gdzieś w głębi duszy każdy z nas identyfikuje się z jakimś dzikim zwierzęciem, którego cechy najbardziej odpowiadają cechom naszego charakteru. Gdybym miała zdecydować, którym zwierzęciem jestem to wybrałabym dzikiego afrykańskiego kota - pumę albo lwa. Dlatego też na dzisiaj stylizacja zarówno moja, jak i mojego pokoju opiera się właśnie na afrykańskich wzorach, które jak się okazuje nie są takie rzadkie wśród dekoratorów wnętrz. 

 Shirt & Sweater: Tally - Weijl 
Leggins: Gatta
Jewellery -hand made souvenir from Macedonia



 Stół: Black Red White
Dywan: Ikea
Pled: Jisk
Obraz z motywem: Obi

Marzę o tym, żeby kiedyś całe moje mieszkanie urządzić w takim właśnie stylu, dlatego chyba zdobędę którąś z tych książek i będę ją dokładnie studiowała ;]


A oto niektóre propozycje urządzenia pokoi jakie znalazłam w internecie ;]










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz