13 wrz 2011

Summer gone with the wind?

Dziś pogoda choć słoneczna to była bardzo wietrzna. Mnie to ucieszyło, a to głównie z powodu wczorajszego zakupu - pięknej spódnicy z C&A. Nie uwierzycie o ile przecenionej ! Zamiast 159zł zapłaciłam za nią 19zł i stwierdzam, że jest fantastyczna! Zwiewna lekka i granatowa co oznacza, że pasuje do większości moich ubrań - no i przede wszystkim jest dłuższa niż zwykle noszę więc na jesień w sam raz.

Ale najbardziej w niej podoba mi się to jak tańczy na wietrze - chciało by się powiedzieć "Gone with the wind" czyli przeminęło z wiatrem - zamiast tego powiem, że czuć jesień w powietrzu, ale chcąc przyciągnąć lato ubrałam dużo żółtego i kliknęłam kilka fotek na szybko z równie żółtą ścianą ;D

 Na pewno zgadniecie, którego sklepu to fasada ;p Czekam na odpowiedzi w komentarzach!

                    





1 komentarz: