21 wrz 2011

Fashion Films&Books Box Office - czyli najlepsze książki i filmy o modzie! nr 3 SEKS W WIELKIM MIEŚCIE


Właśnie leci w TV jeden z wielu filmów,  w których zagrała Sarah Jessica Parker - Miłość na zamówienie, zabawny zresztą ;p Przypomniało mi się, że najbardziej znanym serialem, filmem i książką o modzie jest przecież debiutancki "SEX IN THE CITY" czyli Seks w Wielkim Mieście. 



Sarah Jessica Parker niejako wykreowała swój wizerunek dzięki roli Carrie Bradshaw, od kiedy gra w serialu czyli od jakichś 13 lat, stała się ikoną mody, choć sama przyznaje, że nie kupuje ciuchów, które są trendy! Trudno w to uwierzyć patrząc w co ubiera się na premiery kolejnych części filmowych ekranizacji "Seksu w wielkim mieście". 

Na mojej liście ulubionych filmów o modzie, obecnie zajmuje 3 miejsce, jednak właśnie postanowiłam obejrzeć wszystkie odcinki serialu, więc czeka mnie 6 serii ;p A póki co zobaczcie jakie piękne stroje można zobaczyć w "Sex in the City".

















 Cztery bohaterki serialu to aktorki : Sarah Jessica Parker, Kim Catrall, Kristin Davis i Cynthia Nixon - wszystkie dojrzały i wypiękniały odkąd serial zaczął się w 1998 roku.





A ja zainspirowana po obejrzeniu pierwszej części filmu (chyba po raz 3 ;p) postanowiłam ubrać różową sukienkę i przepasać ją czarnym paskiem, tak jak zrobiła to Sarah ( 2 zdjęcie od lewej w drugim rzędzie) i tak udałam się na rodzinną imprezę ;p Był zachwyt i zainteresowanie ;p Więc chyba jednak ten serial ma coś w sobie i pewnie jeszcze nie raz się nim zainspiruję ;p



Sukienka: Tally Weijl
Szpilki: Reserved
Pasek: Troll
Torebka: prezent

A dla tych, którzy chcieliby być bliżej Nowego Jorku - stolicy mody na co dzień mogą używać perfum sygnowanych przez "Sex in the City"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz