8 wrz 2011

Prawdy i mity o modzie - fashion truths and myths

Po przemyśleniach związanych z najnowszym artykułem z newsweeka pt. "Co na blogach reklamują szafiarki?"  autorstwa Michała Zaczyńskiego postanowiłam pójść tym tropem i obalić kilka modowych mitów! 
Wczoraj wybrałam się na buszowanie po sklepach w SCC- moim celem nie było kupowanie ciuchów czy dodatków, ale znalezienie butów, które z taką chęcią pokazują na blogach szafiarki oraz gwiazdy.

MIT NR 1: "CZERWONE PLATFORMY SĄ EKSTRA!"


Czerwone platformy są hitem tego lata, ale zaczęłam się zastanawiać czy naprawdę warto je mieć w swojej szafie? Deezee.pl i stylowebuty.pl zaczęły lansować te buty na początku lata, większość z nich w internecie kosztuje ok. 140zł, ale chciałam je przymierzyć osobiście, przejść się w nich, sprawdzić jakie są naprawdę...
www.deezee.pl

www.stylowebuty.pl

Znalazłam je tylko w jednym sklepie - w Bershka i kosztują bagatela 199zł!



Przymierzyłam, przeszłam się po sklepie i ...
OBALAM mit o tym, że są one ekstra! A dlaczego? Bo :
1. Są zbyt wysokie, żeby chodzić w nich po naszych chodnikach, prowadzić samochód, nieść zakupy!
2. Szpilka jest nieproporcjonalnie cienka do całego buta, przez co skręcona kostka to jedyna wizja jaka mi się kreuje..
3. Są niewygodne a palce są wygięte pod takim kątem, że to najlepsza droga do trwałego uszczerbku na zdrowiu!
4. Wszystkie dziewczyny w sklepie się oglądają za tobą gdy je założysz, ale żadna nie chciałaby być na twoim miejscu !

Poważnie dziewczyny - jeśli waszym celem jest chodzenie w tych butach to lepiej ich nie kupujcie!
Jedyna rzecz do jakiej się nadają to stanie i robienie sobie w nich zdjęć - na dodatek trzeba się podpierać, żeby się w nich nie przewrócić!




Dobre jest to, że kolor jest hipnotyzujący! Więc lepiej kupcie sobie sukienkę w tym kolorze i trochę niższe czarne obcasy ;) Będą pasowały do wszystkiego ;]



A jeśli chodzi o ciekawe buty to w Big Star znalazłam takie oto cuda zrobione z materiału jak gumki do majtek ;p ale oryginalne są!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz