20 sty 2012

Warm my winter - sale time!

Kilka zdjęć z dzisiejszego buszowania po sklepach w poszukiwaniu jakichś ciekawych promocji i wyprzedaży ;) Po drodze dokonałam obserwacji najnowszych trendów w modzie i żywieniu... Otóż w Silesia City Centre pojawiły się dwa nowe bary szybkiej obsługi - Z SAŁATKAMI ;D. Każdy z nich oferuje kilkanaście rodzajów sałatek z rukoli, sałaty lodowej i roszpunki z dodatkiem innych warzyw i owoców. Wszystko to wygląda pięknie, zdrowo i smakowicie, gdyby nie cena... Za małą sałatkę na wynos w plastikowym pudełku trzeba zapłacić bagatela 17 zł! Biorąc pod uwagę cenę składników zakupionych w warzywniaku za 17 zł można zrobić sobie co najmniej 3-4 takie sałatki w domu. Ale jak wiadomo wszystko co jest "eko" i zielone znajdzie chętnych bez względu na cenę ;) W końcu trzeba dbać o linię- niedługo wiosna. 


A skoro mowa o wiośnie to sądząc po wystawie w New Look modne będą znowu ostre, neonowe odcienie niebieskiego, zielonego i koralowego oraz geometryczne wzory. Nadal trendy pozostają dzikie wzory -pantera, zebra i tygrys ;). Ja ciągle żyję zimą więc upolowałam w New Look dwa swetry w cenie jednego, a w Stradivariusie ( do którego chodzę tylko na wyprzedaż, gdyż normalnie ceny są tam znacznie zawyżone) zakupiłam czarno - złote bransoletki i opaski przecenione o 75% ;) Złoto w tym roku zyskuje na wartości nie tylko w modzie...






Po uroczych zakupach wybrałam się do Coffeeheaven na Cafe Latte, żeby sobie ogrzać zimę - "Warm my winter" ;). Pyszna kawa w odmianie "Turtle" czyli espresso z mlekiem z dodatkiem miodu i zielonej herbaty powala na kolana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz