3 sty 2012

Tam gdzie wylęgają się papużki nierozłączki...

Już nie raz pisałam, że papugi to moje ulubione zwierzęta. Odnalazłam dziś zdjęcia zrobione w Ogrodzie Zoologicznym w Chorzowie, gdzie mieszkają urocze Papużki nierozłączki. Udało mi się sfotografować nierozłączki czarnogłowe, ale istnieje wiele różnobarwnych odmian tego gatunku. Na wolności nierozłączki czarnogłowe występują głównie w Afryce, a na bez względu na to gdzie mieszkają - czy w lesie tropikalnym, czy w Zoo czy też w sklepie zoologicznym - papugi te tworzą pary na całe życie ;). 




Jak wiadomo nie tylko papugi mogą się wylęgać. Otóż wylęgać mogą się również świetne pomysły na piękną biżuterię, akcesoria i ciuchy. Taką właśnie "Galerię Wylęgarnię" znalazłam ostatnio w internecie. Portal tworzy swoisty sklep internetowy, w którym artyści amatorzy mogą pokazać i sprzedawać swoje prace. Zainteresowanych odsyłam na stronę, a poniżej przedstawiam kilka broszek i bransoletek stworzonych przez użytkowników Wylęgarni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz