23 sty 2012

Przejechać świat na ośmiu kółkach - rolki są modne!

Wczoraj wspominałam swoje narciarskie przygody w górach, a dzisiaj sport raczej nizinny - jazda na rolkach! Kilka zdjęć z I Dębowego Maratonu Rolkowo - Rowerowego nad Jeziorem Pogoria III w Dąbrowie Górniczej, w którym miałam męczącą przyjemność uczestniczyć w 2010 roku ;). Po intensywnym tygodniowym treningu przygotowującym wystartowałam razem z przyjaciółką w teamie "Błyskawice" i zajęłam zaszczytne 10 miejsce... od końca ;p. Ale przecież nie liczy się wygrana tylko udział i dobra zabawa ! Chętnych już dziś zapraszam do przygotowań, a kolejny III już maraton rolkowo - rowerowy odbędzie się we wrześniu - szczegółów szukajcie tutaj.



Strój jak widać wybitnie sportowy, prawie całe wyposażenie i elementy garderoby pochodzą z Decathlona, który jest moim zdaniem najlepszym sklepem sportowym we wszechświecie - tylko tam można sobie jeździć na rowerze po sklepie! 
A tymczasem w Miami... urocza Alessandra Ambrossio - topowa modelka Victoria's Secret jeździ na rolkach w bardzo skąpym stroju i chyba raczej nikomu to nie przeszkadza ;) Spróbujcie w Polsce w takim stroju jeździć na rolkach! Obawiam się, że niektóre panie zaraz wezwałyby straż miejską ;p



Znalazłam też kilka bardzo ciekawych inspiracji na 2012 rok o dziwo stworzonych przez mężczyznę Mauricio Fredesa z Chile! Trzeba przyznać, że ma chłopak dobry gust, a więcej jego stylizacji ich znajdziecie w bocznym pasku po prawej stronie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz