27 sty 2012

Słowacjo przybywam czyli co mam zapakować do walizki?

Temperatura na dworze wyraźnie wskazuje, że rozpoczyna się kolejna Epoka Lodowcowa! A tak się składa, że jutro jadę do Jasnej pod Chopokiem na Słowacji - mojego najukochańszego kurortu narciarskiego :D.
Radość i podekscytowanie wyjazdem towarzyszą mi już od dłuższego czasu, ale nadeszła ta o zgrozo chwila, w której trzeba spakować walizkę...

I jak tu pogodzić modę z wygodą i jeszcze uniknąć odmarzniętych palców u rąk i stóp? Postanowiłam podzielić walizkę na pół - połowa to ciuchy na co dzień, które będę wam mogła pokazać w pięknych zimowych stylizacjach, a druga część walizki to moje narciarskie - puszysto - polarowo - misowe ciuchy, które będą mnie ogrzewać na stokach ;D.


 Wśród sportowych ciuchów znalazły się bardzo solidne śniegowce i koszulki termoaktywne z Decathlona, dwie puchowe kurtki oraz spodnie narciarskie.


Natomiast na spacery i urocze popołudnia przy grzańcu wybrałam niedawno upolowane na wyprzedaży w New Look swetry, solidne jeansy z Big Stara i Lee oraz cały zestaw kolorystycznie dobranych koszulek basic z Tally Weijl. Dopełnieniem będą nauszniki oraz cztery komplety czapek i rękawiczek różnego typu i koloru. ;) Tym razem butów na obcasach nie biorę, gdyż uważam, że moda nie może być ważniejsza od rozsądku - a na metrowej warstwie śniegu można sobie tylko skręcić kostki czego absolutnie sobie i nikomu innemu tej zimy nie życzę ;).


Obowiązkowo zaopatrzyłam się w bardzo bardzo solidne narciarskie rękawice, których zabrakło mi w zeszłym roku i byłam już na skraju odmrożeń opuszków palców. Kolorystyka sportowa to - zielony, czerwony i biały tak jak kolory moich wspaniałych nart ;D. Natomiast kolorystyka dzienna to żółty, niebieski i brązowy - trochę piasku, trochę morza zimą w górach też się przyda ;).




O dziwo te rzeczy i jeszcze trochę więcej zmieściły mi się do walizki i nawet nie musiałam na niej siadać ;p.

 DO USŁYSZENIA NIEDŁUGO PODRÓŻNICY! RELACJE I ZDJĘCIA ZE SŁOWACJI BĘDĄ JAK TYLKO ZNAJDĘ WIFI ;D!

TRZYMAJCIE SIĘ CIEPŁO ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz