19 gru 2011

Odrobinę bardziej zielono...

Chodzą plotki, że w tym roku nie będzie zimy ;) Więc postanowiłam w zgodzie z naturą pokazać trochę więcej zieleni ;) Wyciągnęłam moją dawno nieużywaną kurtkę z New Yorkera, kupioną zimą na wyprzedaży na Słowacji  i założyłam krótką spódniczkę z Tally Weijl. Wkońcu jak wiosna to wiosna! 





Stylizacja:

kurtka - New Yorker
spódniczka, koszulka i top - Tally Weijl
rajstopy - Gatta
buty - Parfois
torba - Oriflame
wisiorek serce - Pepco


Na znak jedności z naturą założyłam serduszko, które symbolizuje moje oddanie wielkim sprawom naszej planety. Dlatego chciałam was dzisiaj zachęcić do wzięcia udziału w akcji "S.O.S. dla świata", w której wzięły już udział największe polskie gwiazdy showbiznesu, aktorzy i celebryci. I wy możecie dzisiaj stworzyć swój własny dekalog ekologicznego postępowania, aby wraz z Fundacją WWF wesprzeć ochronę zasobów Ziemi. Aby dowiedzieć się więcej kliknijcie w Logo "S.O.S. dla świata" poniżej ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz