25 gru 2011

Delicious Sweet Christmas!

Mam nadzieję, że mieliście równie smaczny pierwszy dzień świąt co ja :) U mnie na stole królowały desery, z których zdecydowanie najbardziej udany okazał się tort biszkoptowo -czekoladowy z owocami, które utworzyły świąteczną choinkę! Kolejnym doskonałym w smaku deserem, był wzorowany na węgierskim przepisie pucharek ryżowo - owocowy, składający się z wielu warstw ryżu, jogurtu, kiwi oraz pomarańczy, a wszystko to polane topioną mleczną czekoladą;) PYCHA! Ale przede wszystkim jestem zachwycona wyglądem tegorocznych potraw świątecznych, więc pozwoliłam sobie zrobić im kilka smakowitych zdjęć. Dla tych, którzy nie wiedzą - na naszych oczach tworzy się zupełnie nowy rodzaj fotografii tzw. "fotografia foodowa" czyli pokazywanie smaku poprzez obraz ;). Obecnie moim mistrzem jest Sebastian Ścigalski, na którego fotograficzny blog serdecznie zapraszam. Może przy okazji chrupania świątecznych przysmaków zrobicie im jakieś oszałamiające zdjęcie ? 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz