27 gru 2011

A może Sylwester w Wenecji?

A gdyby tak można w jednej chwili przenieść się w dowolne miejsce na Ziemi, to gdzie wybralibyście się na Sylwestra 2012? Ja zdecydowanie do Wenecji we Włoszech. Cudowne miasto, pomimo wszelkich złych opinii jakie o nim krążą. Kto choć raz w Wenecji nie płynął wodną taksówką i nie pił kawy przy Canale Grande, nie może o tym mieście wypowiadać się obiektywnie ;)  Pytanie brzmi: dlaczego mam spędzić Sylwestrową noc właśnie w Wenecji skoro mogłabym być w dużo piękniejszym i bardziej egzotycznym miejscu? Powód jest jeden - Weneckie Bale! Tylko w Wenecji można ubrać się w najpiękniejszą suknię, najwyższe szpilki, założyć maskę i bawić się pijąc najlepszego szampana Nicollas Feuillate (200 zł za butelkę!). No komu z nas nie marzy się takie beztroskie szaleństwo do białego rana? Mnie się marzy, dlatego postanowiłam sobie stworzyć potencjalny strój na tą okazję. Zestawy, które stworzyłam zostały zainspirowane filmem "The Tourist" i oszałamiającą Angeliną Jolie w czarnej sukni! Wszystkie elementy stroju pochodzą z najnowszych kolekcji  światowych projektantów na rok 2012. Napiszcie co o nich sądzicie!


 suknia - Alexander McQueen, torebka - Reiss, buty - Cartier 



suknia - Alexander McQueen, torebka - Marini, buty - Tabitha Simmons 

Angelina Jolie w filmie The Tourist



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz