22 lut 2012

Mind full of ideas


Tą oto uroczą torbę widziałam ostatnio na wystawie w Parfois - że też ktoś ma taki łeb, żeby umieścić na torebce tak pozytywny obrazek francuskiej uliczki, że pierwsze co mi się skojarzyło to scena z Incepcji, w której siedzący w kawiarni w Paryżu Leonardo Di Caprio uczy swoją podopieczną co robić kiedy świat się wali ;p. Poza tym myślę, że scenki rodzajowe i uliczne to świetny pomysł na wyróżnienie swojej torby z tłumu szaro - burych worków chodzących codziennie po ulicach ;p.




Incepcja 

Mój umysł jest w tej chwili taki pełny pomysłów, że spuchła mi głowa i już sama nie wiem co robić, a co zostawić na później. Być może wiąże się to z koniecznością oddania niedługo pracy magisterskiej... Hmm szczerze mówiąc lepiej byłoby znowu wyruszyć w jakąś podróż - może do Jaskini Łokietka, w której utknęłam 3 lata temu ;D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz