20 lut 2012

Mała rzecz a cieszy - magia dodatków !


Najbardziej lubię zakupy w czasie "ostatków", wtedy nie tylko mają miejsce ostatnie bale karnawałowe, ale i ostatnie tchnienia wyprzedaży i obniżek ;). Dziś wpadłam w swoisty szał poszukiwania akcesoriów na wiosenno - letni sezon. Znalazłam piękne cuda za bezcen - głównie w kolorach jakie sobie na ten rok wybrałam czyli granatowym i brązowym. Zresztą to są kolory, które najbardziej pasują do mojej karnacji, koloru włosów i oczu ;). Dla amatorek pięknych dodatków polecam wybrać się jeszcze na zakupy zanim wszystkie promocyjne rzeczy zostaną wykupione - bo naprawdę jest jeszcze masa fajnych oryginalnych i pięknych torebek, kolczyków czy bransoletek. Ja już jestem gotowa w pełni na nowy sezon - jeszcze niech się poprawi pogoda, żebym nie zamarzła na sesjach fotograficznych i hulaj dusza!





Bransoletka z kwiatem - New Look (15 zł)
Pierścionek "Sploty" - Parfois (5,90 zł)
Pierścionek "Serca" - House ( 8,90 zł)
Portfel - House ( 29,90 zł)
Paski brązowy i koralowy - New Look (2 za 29,90 zł)




Torebka - New Look (49,90 zł)
Portfel w groszki - House (29,90 zł)
Bransoletka - House (11,90 zł)
Pierścionek w groszki - I am ( 8,90 zł)
Pierścionek w kwiaty - Parfois ( 5,90 zł)
Opaska w groszki - Orsay (14,90 zł)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz