25 lut 2012

Happy Birthday Grandpa!

Strasznie fajnie jest mieć urodziny - zwłaszcza już 72! Całusy przesyłam dziadkowi ;*, dla którego na stole pojawił się wypasiony czekoladowy tort z trzema warstwami biszkoptu ;) Z okazji urodzin założyłam prawie wszystkie moje groszkowe dodatki i ruszyłam na spacer po powoli zieleniejących polach na wsi... 







Po powrocie wpadłam na genialny pomysł przetrząśnięcia dziadkowego poddasza w poszukiwaniu "oldschoolowych" pamiątek ;D I spójrzcie co znalazłam! Cudowny odbiornik radiowy Irys z 1964 roku ! Cóż to za fantastyczna pamiątka z czasów, gdy mnie jeszcze na świecie nie było - to prawie tak jakby mieć w domu małe muzeum. Dlatego bezzwłocznie dokonałam jego konserwacji i umieściłam na honorowym miejscu na stoliku ;) Niech przyszłe pokolenia wiedzą z czego powstały dzisiejsze iPhone'y, bezprzewodowe klawiatury i gadające roboty! 

"Przeszłość jest kluczem do przyszłości" jak mawiał pewien mądry człowiek...







2 komentarze:

  1. a to radio działa jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety radio już nie jest sprawne, ale to ze względu na kabel, który jest urwany, być może kiedyś uda mi się znaleźć taki kabel i uruchomić radio, bo sądzę, że jeszcze nie powiedziało ostatniego słowa ;D

    OdpowiedzUsuń