19 lut 2012

Groszkowy Chix czyli 13 cm granatowego szczęścia


W sezonie wiosna - lato 2012 oszaleję na punkcie groszków! Dotarły do mnie cudowne nowe szpilki marki Chix zakupione w DeeZee - granatowe w białe groszki na 13 cm obcasie powalają na kolana - dosłownie i w przenośni ;D. Jednak ze względu na 3 cm platformy wcale nie są aż tak wysokie, na dodatek bardzo wygodne i idealnie dopasowane rozmiarem. Nie sądziłam, że uda mi się kupić tak dobrze dopasowane buty przez internet ;) Jednak system pomiaru stopy stworzony przez właścicielkę sklepu DeeZee świetnie się sprawdza, dlatego polecam wszelkie zakupy tam - 24h i buty są u was dzięki uprzejmości DHL ;p.


Do cudownych szpilek dopasowałam dwie pary uroczych groszkowych kolczyków z Orsay i Takko, a do tego elegancką koszulę zakupioną w H&M. Moja miłość do groszków zrodziła się po zakupie bardziej zwiewnej bluzeczki, która była moim pierwszym groszkowym znaleziskiem. Kupiłam ją w małym sklepiku z ciuchami w Koziegłowach na Jurze Krakowsko - Częstochowskiej :).







Już niedługo, jak tylko pogoda pozwoli zaprezentuję wam kolejne stylizacje z groszkami i nie tylko w roli głównej ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz