1 cze 2013

The Roman Empire!


Cudowne wrażenia i wspomnienia z podróży po Włoszech, będę wam niedługo opisywała, a tymczasem prezentuję pierwszy typowo rzymski strój, w którym zgodnie z komentarzem współtowarzyszy podróży                 "wyglądam jak kolumna" ;p 

Przyznaję, że tym razem nie ubrałam butów na wysokich obcasach, gdyż niemożliwe wydało mi się przechodzenie w nich Schodów Hiszpańskich, Placu di Popolo, Watykanu, Muzeów Watykańskich z Bazyliką Świętego Piotra, Mostu Anioła, Circus Maximus i Kościoła Santa Maria della Minerva z ustami prawdy w jeden dzień ;P. Na szczęście mega wygodne buty Riekera uratowały mi stopy!

Dzień na szczęście słoneczny, choć rano było na tyle chłodno, że mój strój ma również wersję z koszulą i apaszką ;).


najdroższa gałka lodów w Rzymie ;D ale smak mmmm!

Stylizacja:

koszula - Reserved
spódnica - no name
bluzka - Takko Fashion
buty - Rieker
torebka - New Look
kapelusz - Terranova
apaszka - Tchibo
kolczyki i korale - SIX






Fontanna na Placu Świętego Piotra w Watykanie
Usta Prawdy ręki mi nie odgryzły, czyli może jednak mówię prawdę ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz