19 cze 2013

Król Wezuwiusz!


Kolejne przepiękne miejsce na mojej trasie, tegorocznej objazdówki po Włoszech, to Pompeje i Wezuwiusz, u którego podnóży się one znajdują. Niestety ze względu na złą pogodę kolejnego dnia nie udało mi się po raz drugi w życiu wspiąć na Wezuwiusza, ale udało mi się odnaleźć kilka bardzo cennych zdjęć z pierwszej podróży do Włoch i mojej wizyty w Pompejach i na Wezuwiuszu ;)


Jeszcze wtedy moda była dla mnie elementem zbędnym, dlatego też na zdjęciach znalazły się słynne "polskie" białe skarpetki do sandałów ;p A żółty plecaczek z logo Ice Tea mam do dziś ;). Sam Wezuwiusz nadal ma 1281 m wysokości nad poziomem morza, a Pompeje są jakiś milion razy bardziej zatłoczone niż były kilkanaście lat temu.


Pompeje i Wezuwiusz wyglądają dokładnie tak samo jak zapamiętałam, tylko ja się zmieniłam ;) Na bardzo upalny i słoneczny dzień wybrałam fioletową sukienkę z H&M i kilka kolorowych, etnicznych dodatków ;). No i schowaną w torebce parasolkę, gdyż w pobliżu Zatoki Neapolitańskiej zdarzają się intensywne, pięciominutowe burze, których doświadczyłam, a sukienka wyschła w ekspresowym tempie.




Audioguide - nieodłączny element turysty:)

Antyczne przejście dla pieszych ;D niedługo w Polsce też takie będą jak się wszystkie drogi pozapadają ;).
Kilka zdjęć już z kolejnej miejscowości na trasie - Sorrento, o której opowiem wam innego dnia.



Stylizacja:
sukienka - H&M
szal - Tchibo
kolczyki i wisiorek - Pepco
buty - Rieker
torebka - New Look
kapelusz - Terranova

Wezuwiusz króluje nad Zatoką Neapolitańską

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz