17 cze 2013

Limonkowa Księżniczka


Wczorajsze urodzinowe popołudnie spędziłam w przepięknym parku przy Zamku w Pszczynie. Założyłam mój absolutny hit na te wakacje czyli limonkowo - żółtą sukienkę, żółte odblaskowe dodatki i wygodne buty na spacer ;). W tak pięknej, zamkowej scenerii naprawdę poczułam się jak księżniczka, szkoda tylko że nie miałam karocy zaprzężonej w konie..., ale miałam za to okazję zobaczyć żubry na pokazowym wybiegu, o tyle szczęśliwie, że na karmienie wstały i podeszły do płotu ;). Jednak dużo ciekawsze wydało mi się stadko żółciutkich kaczątek skubiących stokrotki... hihi ach to zamiłowanie do "dzikiej przyrody" i koloru żółtego ;]. Za cudowny spacer dziękuję;*




nieopisana radość ;p



Stylizacja:
sukienka - Reserved
kolczyki koła - Sinsay
kwiat - H&M
bransoletka - Terranova
okulary - glitter
półbuty - Rieker


Muzeum Zamkowe w Pszczynie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz