12 lis 2011

Sprawdź z czym herbatę się pije!

Czy wiedzieliście, że październik był miesiącem herbaty? Ja nie, ale sądząc po ilości herbaty, którą wypijam każdego dnia, moje święto herbaty trwa cały rok ;p

Akcję pod nazwą "Sprawdź z czym herbatę się pije" zorganizowała firma Dilmah, drugi najbardziej znany producent herbaty po Liptonie. Dla tych, którzy zainteresowani są akcją i lokalami, w których podaje się herbatę Dilmah przygotowaną według oryginalnych przepisów zapraszam na stronę akcji. A ci, którzy nadal nie wiedzą czym jest herbata powinni wybrać się na wirtualny spacer po plantacji.





Ja wybrałam jeden z przepisów z listy "Herbata z dodatkami" i naprawdę byłam zaskoczona harmonią smaków ;).

Dilmah jabłkowy
Cejlon Green Tea Dilmah
sok jabłkowy
lekki miód
plasterki zielonego jabłka





Oczywiście nie mogłam się obejść bez jakiegoś dodatku do herbaty więc mus truskawkowy i gofry z polewą toffi dopełniły dzieła ;p Dla chętnych była również pyszna kawa Latte Machiatto.



A wszystko to w ORCHIDEA CAFFE, którą gorąco polecam ze względu na klimatyczny wystrój i menu pełne różnych rodzajów naleśników. No i oczywiście herbaty!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz