8 kwi 2013

Fascynacja Absolutna - Dolce & Gabbana Spring/Summer 2013


Odkąd wybrałam na kierunek kolejnej podróży południowe Włochy, a konkretnie Rzym i Neapol, szukałam inspiracji, które dałyby mi pomysł na to jak we Włoszech ubierać się wypada. Absolutnej fascynacji doznałam po obejrzeniu pokazu najnowszej wiosenno - letniej kolekcji duetu, nomen omen włoskich projektantów Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Obaj pochodzą z Sycylii, a tego lata wspięli się moim zdaniem na najwyższe szczyty światowej mody, choć od lat plasują się w czołówce. Przepiękne tkaniny z wzorami przedstawiającymi rzymskich żołnierzy czy walczących zapaśników we wszystkich kolorach tęczy przyprawiają mnie o zawrót głowy. Uszyte z nich sukienki to element garderoby, o którym każda dziewczyna powinna marzyć i śnić każdej nocy. Całości tego stylowego zauroczenia dopełniają cudowne, ogromne kolczyki z kolorowej rafii i koralików i proste acz jak bardzo urzekające t-shirty z wzorami znaków towarowych używanych na dawnych sycylijskich statkach. 

W kampanii reklamowej kolekcji wiosna/lato 2013 nie mogło zabraknąć największej muzy projektantów - Monici Belucci, która wygląda doskonale w kobiecych sukienkach z kolekcji oraz w towarzystwie jakże przystojnych Włochów ;). Podziwiajcie razem ze mną i szukajcie swoich inspiracji na tegoroczne wakacje !



Dolce & Gabbana Spring/Summer 2013


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz