7 kwi 2013

A zima wciąż trzyma!

Witajcie kochani! Po tej dłuższej przerwie w blogowaniu powracam do pisania i mam nadzieję, że uda mi się niedługo pokazać nowe stylizacje. Jednak zanim będę mogła tego dokonać zima mogłaby się już skończyć... W sklepach już dawno najnowsze wiosenno - letnie kolekcje, a zima wciąż trzyma... Wczorajsza wizyta w ulubionych sklepach z kuponami zniżkowymi z magazynów Twój Styl i Grazia, zakończyła się zakupieniem kilku dodatków z Glittera i New Yorkera ;). Dla poprawy humoru kupiłam okulary słoneczne i ta odrobina słońca dziś rano pozwoliła mi je wypróbować, ale myślę, że na wysokie temperatury przyjdzie nam jeszcze poczekać. Póki co pamiątkowe zdjęcie z ferii w Wiśle - puchata czapka na siarczyste mrozy to najfajniejsza moja zimowa pamiątka, a różowa kurtka to mój ratunek w przygnębiające i zimne dni ;). Życzę wam dziś miłej niedzieli i oby od poniedziałku pogoda była już coraz bardziej wiosenna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz