6 kwi 2014

Orange & Black Vintage


Kiedy zupełnie spontanicznie postanowiłam wybrać się na spacer nad Jezioro Paprocany nie sądziłam, ze będzie tam tak wietrznie i pięknie... A ponieważ lubię spacery i lubię czuć się dobrze w tym co ubieram, narzuciłam na siebie kilka typowych, codziennych ciuchów z mojej szafy. Efekt przewyższył moje oczekiwania, a do tego drobna obróbka zdjęć i efekt piorunujący!
Czerń we wzory z pomarańczowym, a właściwie bursztynowo - brązowym swetrem sprawił, ze stylizacja nabrała charakteru vintage. Mężczyźni oczywiście powiedzą, że nie odróżniają kolorów do tego stopnia, ponieważ zgodnie z anegdotą rozróżniają jedynie trzy kolory - biały, czarny i kolorowy ;)...






W ten oto uroczy sposób chciałam się wam wszystkim przedstawić ;) Mam na imię Małgorzata i jestem właścicielką bloga "Podróżniczka na obcasach"!

Stylizacja:
spodnie - Terranova
Sweter - Tchibo
Bluzka - Mango
torba - Betty Barcalay
buty - CCC

Projektanci w ramach kolekcji na wiosnę - lato 2014, również proponują nam uroczy pomarańczowo - bursztynowy kolor, który jest bardzo twarzowy zwłaszcza dla kobiet o brązowych i rudych włosach!
Blumarine SS/2014

Carolina Herrera SS/2014

Gucci SS/2014

Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz