22 kwi 2014

Rockowa dusza...




Czasem budzi się we mnie rockowa dusza... Słucham wtedy płyty "Going to hell" zespołu The Pretty Reckless, którego wokalistka - farbowana, platynowa blondynka o niebieskich oczach pokazuje, że wygląd może zupełnie zaprzeczać charakterowi i upodobaniom osoby. Ja też miewam takie "rockowe" dni, kiedy włączam radio w samochodzie na cały regulator, aż szyby drżą, a kierowcy samochodów na pasie obok dziwnie patrzą na mnie na światłach ;)... Wtedy też mam ochotę zarzucić skórzaną kurtkę, pomalować oczy na czarno i wsiąść na motor. Jako, że motoru nie mam pozostaje mi skórzana kurtka i piesza wędrówka przez soczyście zielone parki śląska.














Stylizacja:
skórzana kurtka/leather jacket - Mohito
sukienka/skirt - H&M
szpilki/heels - H&M
żakiet/jacket - Dorothy Perkins
wisiorek/necklace - Reserved
kolczyki/earings - Reserved



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz