29 mar 2012

Hiszpanio przybywam!

Nie mogę się już doczekać kolejnej podróży! Za dwa miesiące dokładnie o tej porze będę sobie moczyła stopy w Morzu Śródziemnym i jadła tapas w pięknej Hiszpanii! Z tej okazji zaopatrzyłam się w wygodne sandały Big Star i piękną żółtą torbę Bestini z ekologicznej skóry zakupione na Fleq.pl. Torba ma dodatkową przyczepianą w środku kosmetyczkę w dziki wzór, o której obecności nie miałam pojęcia zamawiając torbę z internetowego sklepu, ale miło mnie zaskoczyli ;). Oczywiście czym byłaby podróż bez odpowiedniego przygotowania merytorycznego ;p Tak więc rozpoczynam intensywny 2-miesięczny kurs języka hiszpańskiego "dla zielonych" ;p A wszystko ze strachu przed faktem, że Hiszpanie udają, że nie rozumieją ani słowa po angielsku! Poza tym czytam najnowszy numer Magazynu Podróże, w którym opisują wybrzeże Costa Brava, które będzie moim celem ;D.

 Pozostałe książki, a nawet film o kuchni hiszpańskiej przeczytam jak uporam się z innymi ważnymi zadaniami, ale mam duże oczekiwania w stosunku do Hiszpanii, którą do tej pory odwiedziłam tylko raz - podczas jednodniowej wycieczki do Barcelony i byłam naprawdę zachwycona klimatem tego kraju oraz temperamentem jego mieszkańców ;). 
Hiszpanio szykuj się, bo przybywa Podróżniczka na Obcasach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz