5 maj 2013

Plastik fantastik - winylowa torba!

Moja własna "Burrberylike" winylowa torba ;D

Po obejrzeniu jakiś czas temu pokazu mody Burrbery Prorsum na wiosnę 2013, pierwszym elementem, który wpadł mi w oko była winylowa przezroczysta torebka. Wykonana z plastiku z elementami skóry, w każdym wymarzonym kolorze stała się moim numerem jeden wśród kultowych torebek, które są zbyt drogie bym je kupiła, a zbyt ładne by o nich zapomnieć ;). 

Na szczęście na ratunek przyszli mi projektanci z sieciówki Bershka, którzy stworzyli dwa modele bardzo przypominające te torebki Burrbery, które jednak zamiast 5000 zł kosztują mniej więcej 39 razy mniej ;p. W związku z tym nie mogłam wyjść ze sklepu bez mojej własnej winylowej torby. Teraz będę musiała w niej utrzymywać porządek, bo wszystko w niej widać ;p, a już jutro pokażę wam resztę mojej niemałej kolekcji torebek.

Bershka SS2013
Burrbery Prorsum SS2013

Burrbery Prorsum SS2013

Burrbery Prorsum SS2013
Burrbery Prorsum SS2013


Burrbery Prorsum SS2013

Burrbery Prorsum SS2013

Burrbery Prorsum SS2013

Burrbery Prorsum SS2013


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz