16 cze 2012

Hiszpańsko - włoska urodzinowa uczta !

Witajcie po dłuższej przerwie! Serdecznie przepraszam za tak długą nieobecność na blogu, ale teraz już oficjalnie mogę się pochwalić, że od wczoraj mam mgr przed nazwiskiem ;p A od dzisiaj jestem o rok starsza... 
Ale jest się z czego cieszyć, w ramach urodzinowego świętowania wybrałam się do Restauracji Pizzeria Veneto w Będzinie, prowadzonej przez rodowitego Włocha - zjadłam przepyszną pizzę, tagiatelle z truflami ! i tiramisu. A potem wypiłam drinka "Salvador Dali" w Kawiarni Gaudi w Katowicach. Moje ulubione klimaty, a symbolem dzisiejszych urodzin stała się Salamandra Antonio Gaudiego w Parku Guell w Barcelonie oraz Johny Deep, którego biografię otrzymałam dziś w prezencie :) 


Park Guell Barcelona



Mozaiki w Parku Guell Barcelona


Salamandra Antonio Gaudiego


Salamandra w Gaudi Cafe w Katowicach






      A TERAZ INTENSYWNE PRZYGOTOWANIA DO KIBICOWANIA! POOOLSKA GOOOLA! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz